Welkom op mijn Reislog!

Hoi, welkom op mijn reislog!

Donderdag 4 april vertrek ik naar Nepal voor mijn reisavontuur van 9 weken. De planning is dat ik om 19.10u vertrek vanaf Schiphol en dat ik de volgende dag om 10.35u plaatselijke tijd aankom op luchthaven Tribhuvan bij Kathmandu.

Merendeels zal ik verblijven in een guesthouse in Kathmandu. Van daar uit zal ik een school voor kinderen met een beperking gaan ondersteunen.

Op het programma staan ook twee wandelingen van een week en ik ga beginnen met een cultuurweek.

Zo af en toe zal ik hier foto's en verhalenplaatsen.

Tijdens mijn wandelingen kan je viade kaartzien waar ik me bevind en waar ik ben geweest.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of nieuwe foto's zijn geplaatst.Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes vanRonald

Reacties

Reacties

Henk Bakker

Ik ben benieuwd

José van der Veen

Heel veel plezier!

Hennie

Heel verl succes!

Trude

Wat gaaf, heel veel plezier?

Dieuwerke

Goeie reis gewenst!

Bert en Karin

Super dat je dit doet! Succes en veel plezier!

Marja

Ronald.
Mijn leven raast maar door maar met plezier. Ik heb mijn stekkie gevonden.
Wat grappig dat ik met je mee reis. Ontzettend veel mooie dingen gaan ontdekken. Kun jij. Echt wel. Dikke smok uit Rolde.

Karin B

Goede reis en maak er wat moois van!

Janine

Bijna aan boord: have a nice flight!!

Gerlinde

Je bent op dit moment al onderweg naar een groot avontuur. Ik hoop voor je dat het een positieve ervaring wordt. Geniet er van en blijf gezond.

Jose

Spannend!allemaal Ronald, mooi dat je dit allemaal kan doen, ik leef graag met je mee en hoop de berichten van je te lezen

Willem en Roely

Spannend allemaal Ronald.
Ontdek mooie dingen,en geniet van je verblijf.

Renae

Veel plezier!

Patricia

Een fijne reis Ronald.

Ben benieuwd naar je foto's en video's.

Pietet Takens

Ik zie dat je goed bent aangekomen.Geniet van de dingen die je tegenkomt en blijf vooral gezond. Ik blijf je volgen. Groeten van ,n Boel plezier. ??‍♂️

Marja

Leuk allemaal. Wat is je Nepal naam?
Xxx uit Rolde.

willemroelyvos@kpnmail.nl

Ronald,
We zien dat je geniet van de dingen die op je pad komen.
Fijn om te zien.Boel Plezier.

Ouders

Wij wensen je je veel plezier in je werk . vieren ze daar ook? pasen

Jose

Wat een belevenis, spannend de aardbeving en wat een prachtige natuur, het gaat je goed in de benen zitten met al dat geklim.

Janine

Je conditie moet na zo'n lange, zware trektocht helemaal top zijn!
Veel plezier en succes op school.

ouders

hallo Ronald we hebben de foto's en de verhalen gelezen.heel mooi de ene dag met een muts op en andere dag in je korte broek.je heb al heel wat bekeken.we kijken met spanning naar je volgende avonturen.zo te zien hoef je je niet te vervelen.
Groetje's van ma en pa

Henk en Marietje Knol

Mooie combinatie van maatschappelijk bezig zijn en veel cultuur opsnuiven. Respect Ronald! We blijven je volgen.

Henk en Jenny Aarsen

Super leuk Ronald dat we op deze manier een beetje met je mee kunnen reizen.Veel plezier en succes gewenst met al je ondernemingen.

Henk en Jannie Muggen

Leuk je te volgen Ronald. Heel veel plezier.
Groetjes Henk en Jannie.

Henk en Jenny Aarsen

De tijd vliegt Ronald. Nog ruim twee weken en je kunt ons persoonlijk vertellen over je belevenissen.Geniet nog van de mooie en byzondere dagen en wij wensen je alvast een goede thuisreis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active