De Poonhill trek

Vandaag vertrok ik om 6.30u met nog 4 andere backpackers uit het guesthouse en een lokale gids naar Pokhara. We hadden een hobbelige bustocht in het vooruitzicht van ruim zeven uur. Onderweg werden er drie stops gehouden, waar je wat kon eten , drinken en gebruik maken van de sanitaire voorzieningen. Om 16u waren we bij het hotel aangekomen. Op tijd naar bed zodat we morgen fit aan de trekking naar Poonhill, hoogte 3210m, konden beginnen.

Tijdens de trekking lunchen en overnachten we in teahouses, dat zijn hostels.

Het is een trek geworden met vele mooie uitzichten en elke middag/avond regen en onweer.

Zaterdag 20 april vertrok de bus om 7.30u naar Kathmandu waar we om 16u weer in het guesthouse terugkwamen.

Bekijk gerust even de foto's en de compilatie van een heleboel foto's bij de filmpjes.

José van der Veen

Een heel beknopt verslag van volgens mij een hele mooie week!?

ouders

Hallo Ronald
we hebben je brief ontvangen en gelezen zo te lezen heb je het naar je zin daar hij was elf mei aangekomen. We vonden het heel leuk deze te ontvangen want we keken al de hele week op de computer. Heb je het zo druk wat doe je precies op die school. En heb je ook wel eens een vrije dag. Hier gaat alles goed. Alleen het weer kon beter. Wij wensen je een fijn verblijf toe
ma en pa

Dieuwerke Douma

Hoi Ronald , hele mooie foto,s. wens je een hele succesvolle Trektocht, hopen dat het weer mee valt.Doe voorzichtig .Groetjes Dieuwerke.